Blog bemutatása


Szeretettel köszöntelek oldalamon!
Mi is található itt?Receptek,Mesék,
Viccek,Egészségtár,Címke nélkül mindenféle,
A legújabb bejegyzések mindig legelöl,
Nézz körül,itt is és többi oldalamon is.
Melyet a saját bloglistámban találhatod.
Örülök,hogy itt vagy,és köszönöm látogatásod.

A Vendégkönyvet oldalt találod.


2010. október 4., hétfő

Mákos muffin

Mákos muffin
Hozzávalók:
5 tojás
20 dkg mák
5 kanál olaj
1 alma
cukor- ízlés szerint, én nem szeretek nagyon cukrozni,de nem volt itthon édesítőszerem
cseresznye befőtt - kimagozva
sütőpor- na ez sem volt itthon hát tettem bele mézeskalácsba való sütőport

Elkészítés:
Tojásfehérjét felvertem keményre, hozzáadtam kanalanként az olajat, majd a tojássárgákat. A mákot a cukorral, almával és a sütőporral összekevertem és az egészet lazán belekevertem a tojáshabba. Az állaga eléggé híg volt, de a hab nem tort össze. Belekanalaztam a muffin formákba, mindegyiknek a tetejére tettem 3 szem cseresznyét és be a sütőbe. Tűpróbáig sütöttem 180 °C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat.