Blog bemutatása


Szeretettel köszöntelek oldalamon!
Mi is található itt?Receptek,Mesék,
Viccek,Egészségtár,Címke nélkül mindenféle,
A legújabb bejegyzések mindig legelöl,
Nézz körül,itt is és többi oldalamon is.
Melyet a saját bloglistámban találhatod.
Örülök,hogy itt vagy,és köszönöm látogatásod.

A Vendégkönyvet oldalt találod.


2011. október 14., péntek

Dió pucolás

 Dió pucolás kellemes elfoglaltság,jó unalom űző,közben tévézhetek rádiót hallgathatok.De mikor már megszáradt darabokban lehet kibányászni a héjából,de fel lehet frissíteni ha egy éjszakára beáztatjuk.Ha leszáradt lehet pucolni,éppen olyan mint amikor lekerül a fáról,finom zsenge,és egyben marad a gerezd feltörés után.Pár nap alatt kiszárad,de nem muszáj megvárni,én leszoktam darálni és lefagyasztom.

5 megjegyzés:

  1. Az idén szépen termett nálunk a dió is és a mogyoró is, szükségem lesz a tanácsodra:)

    VálaszTörlés
  2. Igen nálunk is a tavalyi 1kg hoz viszonyítva nagyon sok lett,pár kilótól meg is szabadultunk.Mogyoró is lett szépen,ezt is beáztatva 1 éjszakára feltudjuk frissíteni,én ezt is lefagyasztom,mert csontkeményre kiszárad,a fagyasztóba egyébként,el lehet hagyni évekig is,baja nem lesz.A mákkal is ugyanezt teszem,nem avasodik meg.

    VálaszTörlés
  3. Én még nem pucoltam frissen, de most bogarat tettél a fülembe. Hiszen a héja nélkül is kiszárad. Csak most nem tudom közbe rágcsálni....

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem a diót, csak sajnos elég drága, de a gyomornedveim elindultak a képtől nagyon guszta:)))))

    VálaszTörlés
  5. hmmm... they seem delicious,, thanks for sharing :)

    VálaszTörlés

Köszönöm hozzászólásodat.